Кожного дня крім вихідних біля будівлі Херсонської міської ради можна побачити чергу людей, які хочуть потрапити у відділ реєстрації місця проживання осіб.
Деякі херсонці позаранку починають свій день під ще зачиненими дверима мерії біля відділу реєстрації місця проживання фізичних осіб.
Люди займають чергу, щоб потрапити в чергу. Така собі діджиталізація по-херсонські, йдеться на офіційній сторінці Ігоря Колихаєва.
Херсонці не стримують емоцій, щиро обурені умовами та обслуговуванням. Талон на прийом отримують не всі. Частина людей змушена пройти це «пекельне» коло знову. А ті, хто потрапив до «щасливчиків» вимушені годинами очікувати під палаючим сонцем.

Ігор Колихаєв, знаючи про цю проблему, зібрав на комунікаційному майданчику провідних IT-спеціалістів та поставив їм завдання вивчити найкращі українські та світові практики, щоб впровадити їх в Херсоні для зручності городян.

«Люди не повинні принижуватися, стояти в чергах. Всі послуги херсонці зможуть замовляти онлайн», – наголошує Ігор Колихаєв.
Він об’єднав навколо себе команду людей, які не просто мають ідеї, а знаходять конкретну проблему і знають, як її вирішити.